Актуальним завданням педагогічного колективу є формування в учнів компетенцій:
• бути гнучким, мобільним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;
• критично мислити;
• використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем;
• генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й відповідати за них;
• володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;
• уміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій та уникати їх;
• цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;
• бути медіаграмотним, уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення;
• бережливо ставитися до свого здоров'я і здоров'я інших як найвищої цінності;
• бути здатним до власного вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.
Входження молодого покоління в глобалізований, динамічний світ, у відкрите інформаційне суспільство підносить роль життєвої, медіаосвітньої та соціальної компетентності учнів освітнього закладу.
З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою у закладі освіти працює методична рада, до складу якої входять представники адміністрації закладу, керівники шкільних методичних об’єднань, психолог.
Одним із напрямків роботи методичного кабінету школи є створення методичної бази закладу, узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи.
http://bronka-zosh2004.ucoz.net/plan-konspekt_norba_i.v..docx.
http://bronka-zosh2004.ucoz.net/prezentacija_microsoft_powerpoint.pptx